A kereskedelmi hitelbiztosítás – vagy követelésbiztosítás – a vevői nemfizetésből eredő kockázatok kezelésénél jóval több előnyt nyújt vállalkozásának. Csökkenti a késedelmes fizetésekből adódó extra finanszírozási költségeket, javítja cége likviditását, pénzügyi mutatóit és piaci megítélését egyaránt. A hitelbiztosítás által:
A hitelbiztosítási szolgáltatás segítségével szakértőkre bízhatja vevői vagy leendő partnerei minősítését. Támogatjuk Önt kockázatkezelési döntései meghozatalában, ezáltal Ön a fő üzleti tevékenységére fókuszálhat.
1. A vevők ellenőrzése: kockázatkezelési szakértőink ellenőrzik vevői pénzügyi stabilitását és hitelképességét és Önnel együttműködve megállapítják a fedezet maximális összegét – ezeken a kereten belül nyugodtan szállíthat vevőinek, a kintlévőséget mi biztosítjuk.
2. Aktív kockázatkezelés: ha egy vevő hitelképessége megváltozik, tájékoztatjuk Önt és módosítjuk a hitelkeretet, ezáltal megvédjük cégét attól, hogy nem megbízható partnereknél kintlévősége keletkezzen.
3. Biztonságos üzleti növekedés: kockázatkezelési szakértőink új vevők vagy piacok bevonása esetén is támogatják Önt. Elemzik a vállalatokat és megállapítják a kiadható hitellimitet, hogy Ön megalapozott döntéseket tudjon hozni.
4. Kárigény benyújtása: amennyiben azt az információt kapjuk Öntől, hogy egy vevője késedelembe esett, vagy nem fizet, felvesszük vele a kapcsolatot és megpróbáljuk behajtani a kintlévőséget. Levesszük válláról a behajtás terhét, ezáltal Ön a saját feladataira fókuszálhat és a kapcsolata sem sérül vevőjével.
5. Kártalanítás: amennyiben nem sikerül behajtanunk a kintlévőséget, a kárhányad mértékéig kártalanítjuk Önt.
A kereskedelmi hitelbiztosítás minden vállalkozás számára előnyös, amely halasztott fizetéssel szállít vevőinek, hiszen ezáltal gyakorlatilag hitelt nyújt számukra. Kintlévőségei biztosításával megvédheti vállalkozását a kifizetetlen számlákból adódó veszteségtől, ezáltal megőrizve pénzügyi stabilitását.
Igen, a hitelbiztosítás kisvállalkozások számára is előnyös, hiszen egyrészt pénzügyi stabilitásuk törékenyebb, mint a nagy forgalmat bonyolító piaci szereplőké, másrészt sok esetben pont náluk nincs lehetőség külön erőforrást dedikálni a vevői kockázatok kezelésére. Ügyfeleinket partnerként támogatjuk mindennapi kockázatkezelési döntéseik meghozatalában, ezáltal a cégvezetők teljes figyelmükkel az üzlet fejlesztésére fókuszálhatnak.
Tudjon meg többet kifejezetten a kisvállalkozások igényei szerint kialakított szolgáltatásunkról, az EasyLinerről
A hitelbiztosítás a leghatékonyabb megoldás a veszteség minimalizálására és a profit maximalizálására, hiszen költsége számlaértékre vetítve kevesebb, mint 0,5%!
Ugyan napjainkban a csalók egyre kifinomultabb módszereket alkalmaznak a vállalkozások megtévesztésére, odafigyeléssel és körültekintő hozzáállással megelőzheti, hogy cége üzleti csalás áldozata legyen.
Olvassa el egyik ügyfelünk történetét, akinek sikerült időben lelepleznie egy hamis vevőt.
Egyre többször előfordul, hogy a csalók egy beszállító képviselőjeként adják ki magukat és azt kérik, hogy az adott partner jövőbeli számláinál módosítsák valamelyik banki adatot.
Tudjon meg többet arról, hogyan akadályozhatja meg, hogy a csalók bankszámláján landoljon a pénze!
Az alábbi anyagban megosztunk néhány példát, hogy milyen esetekben érdemes kifejezetten odafigyelnie, melyek az üzleti csalás legfőbb árulkodó jelei, és hogy milyen megelőző lépéseket javasolunk.
Olvassa el a részleteket, és hívja fel munkavállalói figyelmét is az intő jelekre!